Bugun...



MSG'de Ferhat Göçer dönemi başladı

Musiki Eseri Sahipleri Grubu Meslek Birliği'nin (MSG) dün yapılan olağanüstü genel kurulunda başkan Ferhat Göçer oldu. 700 Geçerli oy kullanılan Genel Kurulda Ferhat Göçer ve Yönetim Kurulu ekibi toplam 494 oyla, 2 yıl süreyle göreve geldi.

facebook-paylas
Tarih: 15-03-2022 13:39

MSG'de Ferhat Göçer dönemi başladı

Musiki Eseri Sahipleri Grubu Meslek Birliği'nin (MSG) dün yapılan olağanüstü genel kurulunda başkan Ferhat Göçer oldu. 700 Geçerli oy kullanılan Genel Kurulda Ferhat Göçer ve Yönetim Kurulu ekibi toplam 494 oyla, 2 yıl süreyle göreve geldi.

Ferhat Göçer seçimden önce yaptığı son paylaşımda "9 Mart Çarşamba MSG genel kurulumuz var… Eser sahipleri ve telif hakları mücadelemizde fark yaratmak için yönetime adayız…. #birliktedahagüçlüyüz" ifadelerini kullanarak bir paylaşımda bulunmuş ve videoda yönetime talip olduğunu belirtmişti.







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KÜLTÜR/SANAT Haberleri

YAZARLAR
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
HABER ARA
HABER ARŞİVİ

En sevdiğiniz sosyal medya platformu hangisidir?


SON YORUMLANANLAR
nöbetçi eczaneler
YUKARI YUKARI