Bugun...



Kaş Belediyesi Sütleğen Mahallesi'nde iftar verdi

Kaş Belediye Başkanı Mutlu Ulutaş, Sütleğen Mahallesi'nde düzenlenen iftarda, "Birliğimizin, beraberliğimizin, dayanışmamızın ve yardımlaşmamızın bundan sonra da bir ömür boyu devam etmesini diliyorum." dedi.

facebook-paylas
Tarih: 29-04-2022 16:02

Kaş Belediyesi Sütleğen Mahallesi'nde iftar verdi

Kaş Belediye Başkanı Mutlu Ulutaş, Sütleğen Mahallesi'nde düzenlenen iftarda, "Birliğimizin, beraberliğimizin, dayanışmamızın ve yardımlaşmamızın bundan sonra da bir ömür boyu devam etmesini diliyorum." dedi.
Kaş Belediyesinin mahalle iftarları, Sütleğen’le devam etti. Mahalle meydanında düzenlenen iftara, Kaş Kaymakamı Şaban Arda Yazıcı, Belediye Başkanı Mutlu Ulutaş, meclis üyeleri, muhtarlar ve vatandaşlar katıldı.
İftar programında konuşan Başkan Mutlu Ulutaş, şunları söyledi:
“Ramazan ayında büyük mahallelerimizde iftar sofralarını birlikte paylaştık, bereketli oldu. Özellikle iki yıllık pandemi sürecinden sonra tekrar bir araya gelmek, bizleri çok mutlu etti. Böyle organizasyonlar yapamamıştık. Bu, ramazan ayına nasip oldu. Birliğimizin, beraberliğimizin, dayanışmamızın ve yardımlaşmamızın bundan sonra da bir ömür boyu devam etmesini diliyorum. Rabbim, oruçlarımızı, ibadetlerimizi kabul buyursun. Sizlere katılımlarınızdan dolayı teşekkür ediyorum, hayırlı Ramazanlar, şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum.”







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER KAŞ Haberleri

YAZARLAR
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
HABER ARA
HABER ARŞİVİ

En sevdiğiniz sosyal medya platformu hangisidir?


SON YORUMLANANLAR
nöbetçi eczaneler
YUKARI YUKARI