|
Tweet |
Manavgat’ın doğalgaz altyapısına kavuşması için başlatılan çalışmalar kapsamında Belediye
Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, Yeniköy’deki taşıyıcı hat çalışma sahasını yerinde
inceledi. Sahada teknik ekiplerle bir araya gelen Çiçek, projenin mevcut durumu ve ilerleme
takvimi hakkında ayrıntılı bilgi aldı.
Manavgat için bu proje büyük bir dönüşümü simgeliyor. Doğalgazın ilçeye kazandırılmasıyla
birlikte vatandaşlar, ısınma ve mutfak ihtiyaçları için çok daha ekonomik ve çevre dostu bir
enerji kaynağına erişim imkânı bulacak. Bunun yanı sıra kömür ve odun gibi katı yakıtların
yerini temiz ve çevre dostu bir enerjinin alması, hava kalitesine de olumlu katkı sağlayacak.
Projenin Manavgat için kritik bir altyapı yatırımı olduğunu vurgulayarak çalışmaların
planlanan takvim doğrultusunda ilerlediğini belirten Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek,
yaptığı açıklamada, “Doğalgaz çalışmalarını yerinde inceledik. Çevre dostu enerjiyi
önemsiyoruz. En kısa zamanda Manavgat’ımız doğal gaza kavuşuyor. Tüm çalışmalarımız
sürdürülebilir bir Manavgat içindir. Çalışmalarda emeği geçen tüm kurumlara, emekçilere
teşekkür ediyoruz. Daha konforlu bir Manavgat için çalışmalara devam ediyoruz.” dedi.
Manavgat Belediyesi, projenin zamanında tamamlanması için ilgili kurumlarla koordineli
biçimde çalışmalarını sürdürüyor. Doğalgazın Manavgat’a ulaşmasıyla birlikte hem hanelerin
hem de işyerlerinin enerji maliyetlerinde ciddi bir düşüş yaşanması, ilçe ekonomisine de
önemli bir katkı sağlaması bekleniyor.