Bugun...



AGC ile DENTAEST arasında protokol imzalandı

Antalya Gazeteciler Cemiyeti (AGC) ile DENTAEST Özel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği arasında protokol imzalandı.

facebook-paylas
Tarih: 13-03-2023 15:22

AGC ile DENTAEST arasında protokol imzalandı

Antalya Gazeteciler Cemiyeti (AGC) ile DENTAEST Özel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği arasında protokol imzalandı.

AGC'nin Kaleiçi'ndeki idari binasında düzenlenen törende, Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İdris Taş ve DENTAEST Özel Ağız ve Diş Sağlığı Polikliğini'nden Dr.Yasemin Dolaşık protokole imza attı.

Protokol ile AGC üyeleri, çalışanları ve birinci derece yakınları, DENTAEST'te verilecek ağız ve dış sağlığı hizmetlerinden indirimli bir şekilde yararlanabilecek.

Antalya Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Taş, Dolaşık'a teşekkür ederek protokolün iki tarafa da hayırlı olmasını diledi.







FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER GÜNDEM Haberleri

YAZARLAR
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
ÇOK OKUNAN HABERLER
HABER ARA
HABER ARŞİVİ

En sevdiğiniz sosyal medya platformu hangisidir?


SON YORUMLANANLAR
nöbetçi eczaneler
YUKARI YUKARI